Ytre Namdal videregående skole

Læring gjennom stimulerende samspill: veiledning, vurdering og ledelse
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Læring gjennom stimulerende samspill: veiledning, vurdering og ledelse
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 378.17
Eier
  • YNVS
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2004
Noter
  • Boka forsøker å etablere en plattform for felles forståelse av sentrale vilkår for effektiv læring studenter og lærere imellom. Den presenterer sentrale sider ved læring, motivasjon, veiledning, kommunikasjon, didaktikk, ledelse av læring, vurdering og utvikling av læringskvalitet. Boka er beregnet på lærere og lærerassistenter i høgskole- og universitetssektoren. Har register og litteraturliste.
ISBN
  • 82-450-0213-5
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam
*0017371
*007  
*008040613s2004           ar         0 nob 9
*020  $a82-450-0213-5$bh$c320.00
*08230$a378.17$zh
*096  $a378.17
*10010$aHalland, Geir O.
*24510$aLæring gjennom stimulerende samspill$bveiledning, vurdering og ledelse
*250  $a1. utg., 1. oppl.
*260  $aBergen$bFagbokforl.$c2004
*300  $a354 s.$bIllustrert
*520  $aBoka forsøker å etablere en plattform for felles forståelse av sentrale vilkår for effektiv læring studenter og lærere imellom. Den presenterer sentrale sider ved læring, motivasjon, veiledning, kommunikasjon, didaktikk, ledelse av læring, vurdering og utvikling av læringskvalitet. Boka er beregnet på lærere og lærerassistenter i høgskole- og universitetssektoren. Har register og litteraturliste.
*650  $aPedagogikk
*650  $aUniversiteter og høgskoler
*650  $aLæring
*850  $aYNVS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Ytre Namdal videregående skole378.17