Ytre Namdal videregående skole

Språksprell i barnehagen og skolen: metodisk og teoretisk veiledning om skriftspråkstimulering og leseopplæring
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Språksprell i barnehagen og skolen: metodisk og teoretisk veiledning om skriftspråkstimulering og leseopplæring
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Eier
  • YNVS
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2005
Noter
  • Språksprellaktivitetene i denne boken bør gjennomføres parallelt med at leseopplæringen tar til for å fremme barns språkutvikling. Aktivitetene gir et godt grunnlag for å starte leseopplæringen og bidrar til å forebygge lese- og skrivevansker. Sentrale elementer i språkleken er knyttet til oppøving av fonologisk bevissthet og morfembevissthet. Har litteraturliste.
ISBN
  • 82-05-34606-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     nam
*0017408
*007  
*008050508s2005           ar         0 nob 9
*020  $a82-05-34606-2$bh$c240.00
*08230$a372.2107$zh
*10010$aOlvik, Lise
*24510$aSpråksprell i barnehagen og skolen$bmetodisk og teoretisk veiledning om skriftspråkstimulering og leseopplæring
*250  $a1. utg., 1. oppl.
*260  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2005
*300  $a113 s.
*520  $aSpråksprellaktivitetene i denne boken bør gjennomføres parallelt med at leseopplæringen tar til for å fremme barns språkutvikling. Aktivitetene gir et godt grunnlag for å starte leseopplæringen og bidrar til å forebygge lese- og skrivevansker. Sentrale elementer i språkleken er knyttet til oppøving av fonologisk bevissthet og morfembevissthet. Har litteraturliste.
*650  $aBarnehagepedagogikk
*650  $aLese- og skriveopplæring
*650  $aBegrepstrening
*70010$aValle, Anne Marit$eforfatter
*850  $aYNVS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Ytre Namdal videregående skole